Asumanttt 9 aylık bebeğim 5 dk önce yataktan düştü biraz ağladı sakinleştirdim şuan 1-2 dk içinde oyun moduna döndü tepkileri normal kusma vs yok bakışları normal refleksleri normal doktora götürmeli miyim lütfen acil cevap
tomvejerry Asumanttt Bi kızarıklık falan varmı baktın mı canım şişlik morluk vs yoksa 4 saat gözetim altında tut dikkat et bişey olmaz inşallah kusma gözlerde kayma baygınlık hali olmadığı sürece
incibaby Asumanttt bence de götürmelisiniz tedbir amaçlı allah korusun gözden kaçırdığınız bi şey olabilir
Asumanttt Meri-Mel şişlik de yok gözlerinde tomografiye sokup o kadar radyasyon aldırmak istemiyorum pek
neanladinyurdagull Asumanttt henüz yeni düşmüş en az 1 saat takip etmelisiniz ve uyumasın.Benimde çocuğum düşmüştü 1 saat sonra kusmaya başlamıştı doktora götürdüm 2-3 saat uyutmayin takibr alalım dedi acilde
Uykusuz-annee Asumanttt bence götürün geçen hafta sonu benimkide düştü salıncakli mama sandalyesinden röntgen çekip gözetim altında tuttular çok şükür bişey olmadı
Berenssmom Benım kızım düştüğünde doktor takip edelim 2 3 saat demişti. Bence biraz takip edin kusma gözlerde kayma falan allah korusun olursa götürürsünüz
silaa66 Asumanttt bu durum başıma geldi takip ettim ama kafasında minik şişlik fark ettim ve hastaneye götürdüm tomografi röntgen istediler verdik temiz çıktı bence ne olur ne olmaz gidin şiş sonradan oluşabilir 🙏🏻
Habibebcr Asumanttt bebeğim 7 aylıkken beşikten düştü ağladı hemen aldım kucağıma sustu ve bişey olmadı biraz gözlemleyin bence normalse sorun olmaz inşallah
DevosMom Asumanttt düştüğü yükseklik kendi boyundan uzunsa eğer götürmeniz gerekiyor hastaneye. Çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun bir şeyi yoktur inşallah. Yine de götürün