Oğlum 24 aylık tam, hiç olun oynamak istemiyor yani çok çok az oynayıp sonra hemen bana sarılıp yatmak istiyor gün içinde çok az etkinlik yapıyor hiç oralı değil tek derdi sarılıp yatmak bazen sıkıntıdan uyuyakaldığı bile oluyor. Evi görseniz bir kreş kadar oyuncak var 🙄 mesela 7.30 da kalktı kahvaltı yaptık şimdi dizimde horlamaya başladı 🙈 kreşe vermiştik bir ay içinde hem zatürre hem influenza hemde orta kulak enfeksiyonu olduğu için almak ve bende işten ayrılmak zorunda kaldım. Hava güzel olsa sabah akşam parka götüreceğim ama havalarda bir öyle bir böyle🙄 kafayı yemek üzereyim , neyin depresyonu 🙈