Arkadaşlar oğlum sıralamaya başladı. Herşeyi merak etmesi normal ama herşeyi ağlayarak yaptırmaya calısıyor. Bu huyundan vazgeçirmem için ağlasa da müdale etmemem mi gerekiyor ? Oyun parkında bile durmuyo oyuncaklardan da sıkılmış olabilir. Tek bakıyorum bide. Sürekli bi hıııı hıııı sesi evin içinde. Tv dende uzak tutuyorum siyah ekran müzikleri açıyorjm hatta.Tavsiyeniz nedir ?