Muhammed_sefa05 Geçen hafta hastaneye gitim doktura oğlum ishal olmuş günde bi kere yada iki kere ishal oluyor dedim distendr dedi ve bu damlayi yazdı kullan dedi yani ishalini keser diye düşündüm ben aksine günde 3 4 defa yapıyor normal mi sizde de böyle oldu mu
Oznury Muhammed_sefa05 Bizede vermişti 3 aylıkken aksine hiç yapamadı tuvaletini her gün karın agrısı yasıyordu bende kesmistim
Deletedmom30 Muhammed_sefa05 Maflor probiyotik. Bağırsakları düzenler. Biz 7.5 aylığız daha halen kullanıyoruz aylardır. Vücutta probiyotik azaldığında ishal kabızlık gaz şişkinlik oluşur. Zararının olacağını düşünmüyorum ama doktorunuza tekrar sorun
Trabzon Muhammed_sefa05 maflor benim kızıma hiç yaramadı kabızlık yaptı çok sıkıntı yaşadım onu kestim eski haline döndü .
13seda Muhammed_sefa05 bizde kullanıyoruz bağırsak düzenleyici olarak dedi doktor gaza bağırsak sorununa herşeye iyi gelir dedi
Eymeniim Bizde kullanıyoruz probiyotik o damla çok sağlıklı birşey 1yasina kadar kulanmakta fayda var bağırsakları için zaten