Kızlar benim iki buçuk yaşında bir oğlum var sürekli boğaz enfeksiyonu oluyor yada bilmiyorum bademcik hep beyaz beyaz bıktım artık antibiyotik kullanmaktan çoçuk belki 10 defa anbiyorik kullandı bu sene neyse sorum şu şaraçoğlunun bir tarifi var zeytin çekirdeği tozundan onu yapan var mı aranızda