Cumartesiden beri oğlum hasta 3.5 yaşında pazartesi doktora götürdüm ağır grip geçiriyor dedi öküsürüğü böyle değildi binde bir öksürüyordu 2 gündür öksürüğü aşırı şekilde arttı bronşitide bar zaten ilaç buhar kullanıyorum ama bana mısın demiyor bitkisel bişey veya önerebileceğiniz bir ilaç var mı