Daha sık emzirmelisiniz. Sık emmezse sıvı kaybı olur. Üstünü hafif giydirin, özellikle de emerken. Benim bebeğim de 7 aylık memede durmak istemiyor hep etrafa bakmak istiyor. Çenemin altına veya eline oyuncak veriyorum mümkün olduğu kadar çok tutmaya çalışıyorum memede. Birini iyice emzirip balon gibi söndükten sonra diğerine geçiyorum. Zaten öyle şiş sütlü bı göğüsüm yok. Ama acil müdahale edin sıvı kaybı daha farklı şeylere yol açmasın, ek gıda adı üstünde ek olarak veriliyor. Hala asıl beslenme süt veya mama veriyorsanız onda. Günde 100 ccye kadar da su içebilir bu ayda.