Bebeğim bugün 1 aylık oldu ve beşiğinde sallamadan asla uyumuyor. Ben beşiğine koyduğumda sallamazsam asla durmuyor ağlıyor. Artık sallamaktan bende çok yoruldum.Siz bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Destek vermeden uyutmayı çok istiyorum😣 beşiğine koyduğum gibi kendi kendine dalıp uyusun istiyorum. Sizin önerileriniz neler?