Merhabalar bebeğim altıncı ayına girmek üzereyim yavaştan ufaktan tadımlara başladım ve kesinlikle ve kesinlikle ek gıdayı reddediyor aşağı yukarı her şeyi denedim hepsini ağız kitliyor ve açmıyor su bile içiremiyorum kesinlikle sudan nefret ediyor nasıl geçecek bu durum zaten zayıf bir bebek ek gıdayla toparlayacağız demişti doktor ama şimdi mümkün gözükmüyor varmı tavsiyeleriniz yada başına gelen