Bulut_8
Benim bebeğim de çok hapşırırdı hatta daha erken 20 günlükken falan. Altını aldığım zamanlarda falan daha çok olurdu az bir şey soğuk alsalar etkileniyorlar sanırım. Ama bahsettiğim soğuk rüzgar falan değil. Altı açılıyor ya ister istemez teni havalaniyor bu sebepten. Ve hasta da olmadı çok şükür siz yinede dikkat edin