neanladinyurdagull Kızımın kolunda 2-3 hafta önce bunlar çıktı.Resme göre biraz daha kırmızı bilegine kehribar koyesi takıyorduk 2-3 aydır.İz yaptı sanıp çıkarttım ama gecmedi varmı yaşayan
Melike_ikra Kehribar kolyenin izi sanırım bebeklerin cildi hassas olduğu için kolyenin boncukları sanırım sıkmış biraz