hfueidjdjhebdb atiyes trendyol yorumlarına bakarak aldım sizde okumanızıtavsiye ederim çünkü ordada bilgi edindim. Başka bi çarem yok 4 yaşına kadar idare edecez inşallah işe yarar başka bişey yok çünkü
hfueidjdjhebdb kurabiyem28 kesinlikle benimkide uyumuyordu emzik de almadı memeyi resmen emzik gibi kullandı keşke diyorum daha erken memeden ayırsaydım mesela 1 yaşına kadar. O kadar çocuk mamaya büyüyor en azından şuan dişleri sağlam olurdu
kurabiyem28 hfueidjdjhebdb öyle düşünmeyin görümcemin kızı mamayla büyüdü. Dişinde çürükler var. 4,5 yaşında
kurabiyem28 Ess92 6-7 yaşına kadar kararmış çürümüş ya da dökülmüş dişlerde durmak ister miydiniz? Şu zamanda akran zorbalığı çok.. dalga geçilecek… süt dişi dökülecek diye düşünürsek çocuğun psikolojisi ne olacak ?
hfueidjdjhebdb kurabiyem28 4 buçuk yaşında olsa ben böyle düşünmezdim ama 1 buçuk yaşında başladı çürükleri abur cubur vermedim.
kurabiyem28 hfueidjdjhebdb görünmüyor zaten. Dişleri inde hiçbir şey yok. Röntgeni çıkıyor. Bizde mesela beyazlık başladı. Öyle Dr gittik. Ben netten araştırıp gittim. Gece sık emmeye bağlı
evhamliana kurabiyem28 merhaba geçmiş olsun şu anda durum nasıl. Oğlumda da beyaz lekeler oldu. Doktor aktif çürüme başlamış dedi. Florürlü macun kullanın dedi. Sizde ilerleme oldu mu ? Hangi macunu kullanıyorsunuz
evhamliana sarumi merhaba the humble co ile günde iki kere fırçalıyorum ve gece çokta sağlıklı olmamasına rağmen gc tooth moouse sürüyorum biraz. Daha dişçiye gidemedik ama azaldı gibi
sarumi evhamliana bende almayı düşünüyorum cok pahalı ya küçücük ürün ama cürük ilerlemesin diye alıcam
evhamliana sarumi evet maalesef hem baya kimyasal hem pahalı ama mecbur kullanıyoruz işte. Ama baya gidiyo çok küçük kullanıldığından