Sryy 22 aylık kızım gece çok ağlıyor, epey bir zamandır bu böyle, başına gelen var mı nasıl bir yol izlemeliyim?
Pelin476 Sryy biz 2 yaşındayız probiyotik kullanınca rahatladık biraz birde süt vermeyi kestim çok az içiyordu zaten. Gaz sancısı oluyor sanırım