Metemommy Oğlum 9 ay 22 günlük oldu sağlık ocağı hala aramadı aşıyla ilgili. Sizleri aradılar mı yaptırdınız mı?
Metemommy yildiz-alp2024 bende kendim aradım şimdi pazartesi gidicem ama biz antibiyotik kullanıyoruz ya nasıl olacak bilemedim
Metemommy cimcime1018 11. Aya kadar yapılabiliyormuş. Ama siz yinede bir arayın bence . Biz şuan antibiyotik kullanıyoruz o yüzden biraz üstünden geçsin öyle yaptırıcam ben