Selamün aleyküm hayırlı sabahlar bebeğim 4 ay 22 günlük salı günü hastaneye gitmiştik kulağında ve boğazında iltihap var denildi sanırım diş döneminden mi kaynaklanıyor çünkü sürekli eli ağzında salyasi çok akıyor sürekli diş etlerini kaşımaya çalışıyor. Dr bir iğne ve bir kaç ilaç verdi perşembe geri gel dedi bu sefer de göğsünde balgam var dedi şurup yazdı eve gelince aradan bir kaç saat sonra kuru öksürük oldu böyle çokta şiddetli değil şurupta içiyoruz hem öksürük ve balgam için ve diğer ilaçlarda iltihap için sizin çözümünüz var mı arkadaşlar yardımcı olur musunuz öksürüğü doğal yönden nasıl bitirebilirim daha ilerlemeden uyurken yanına soğanlı karanfil koyuyorum