Tugbaa21 Merhabalar, hamileliğimin son zamanlarında başlayan tırnak batması hala devam ediyor ayakkabımın önü biraz sıksa sızlıyor babet almak istiyorum ama önü geniş ve rahat bir babet almak istiyorum tavsiye edebileceğiniz marka model var mı ?
Eminemmmmm Doğumdan sonra 6 ay terlikle gezdim ne yapsam iyileşmedi en son kına yaktım tırnaklara öyle kurtuldum