kızlar hepinize günaydın . 1 hafta önce 11 aylık babamızda hafif bir grip geçirmişti ama çok dikkat ettik başka odada yattı vs bebeğim hasta olmamıştı ilk . 2-3 gün sonra burun akıntısı , hapşırma hafif ateş oldu diş çıkardığı için bağışıklığı düştü o yüzden hasta oldu sanmıştım . grip ilaçları verdim 2 güne iyileşti , bu sefer ben hasta oldum 2 gün ağır atlattım çok yoğun burun akıntısı ve tıkanıklık , eklem ağrılarım vardı . belirtilerim geçti fakat tad ve koku gitti ve şimdi coronayım diye şüpheye düştüm açıkçası korkuyorum çünkü emziriyorum ve eşim polis olduğu için gurbetteyiz ve her an yan yana olamıyoruz dolayısıyla bebeğimle devamlı ben yan yanayım . bu sene böyle grip olup tad koku kaybı yaşayan var mı hiç ? test yaptırmaya gideyim mi ?