Oğlum 2 yaş 4 aylık . 13 aylıktan beri kendi odasında kendi yatağında yatıyor. Kapısız Montessori yatağı var. Sorunumuz şu;
Yaklşık 2 3 aydır yatağından inip yerlerde yatıyor. Yatağında onu rahatsız eden birşey yok kontrol ettim. Çarşafları değiştirdim. Yok ne denediysem yatıramadım. Yatağıda çok rahat rahatsız bir yatak da değil. İlk uyuturken yatıyor ama ilk dönmeye başladığında direkt iniyor aşağıya.
Yanında yattığım zaman inmek istiyornizin vermeyince ağlıyor. O derece inmek istiyor.
Neden böyle yapıyor fikri olan var mı?
Ve ne yapabilirim nasıl bir önlem alabilirim?