xtutku kızlar merhaba bi kaç gün önce düştüm parmsğımda eklem içi kırık var bormalde ameliyat ile oluyomuş ama doktor ameliyatsız yapcam dedi yarım alçı yaptı ama bi türlü şişlik inmiyo ağrı çok var parmağım yamuk ya sanki bana ameliyatsız olmaz gibi geliyor