Psikoljim alt üst oldu az önce uyarı geldi çok şükür hisstmedik ama hergün böyle deprem haberini alıyoruz çok korkuyorum artık hiç uyumam sanırım Allahım yeryüzüne sakinlik ver😭😭
Eşimi uyandırdım uyarı gelince uyan uyan dedim çok korkuyorum kizlar daha 6 şubat depremini unutamadık izi duruyor 1 sene boyunca sürer dediler 2 seneye girdik heryer sallanıyor npacagiz nereye gideceğiz yavrum var onu düşünüyorum😭
Bisey yapamıyoruz doğa bu olanlar ama çok artı iyice😢