elif2424 Vücudumda böyle bişeyler çıkmaya başladı kaşınıyor ilk bacaklrımda başladı şimdi kollarım falan sanki her dk bişey ısırıyormuş gibi hissediyorum bilgisi olan var mı
aysegul_my elif2424 alerji olmuşsunuz geçenlerde bendede oldu sanki bi yerimi bişi isırıyomuş gibiydi ama kızımla birlikte yatiyorum bişi isirsa onuda isirirdi alerjiydi tatliyi o siralar biraz fazla kaciriyodum ondandi sanirim ilaçla duzeldi
elif2424 Asyaveannesi04 bilmiyorum ki bi yeri kaşısam yeni bi yer daha kaşınmaya başlıyor anlamadım çok kötü
gncglozclk elif2424 evet canım bu sekilde baslıyor belkide akerjıdir ailem ve bı kac arkadaşım uyuz oldular ordan biliyorum tabi ins degıldır 🤲
BenMathilda Iyuzla alakasız, tipik alerji. Ağda sonrası alerjisine benziyor ama vücudun her noktasına yayıldıysa gıda alerjisidir Basit bir antihistaminik iş görür geçmiş olsun