selinnnnnnnn Kızlar 2aylık bebeğim aşısını oldu hastaydı aşının üzerinden 1hafta geçti hastalığında atlattık normalde 150ml içen bebek şuan 60,70zor içiyor biberonla kavga ediyor bu durumu yaşayan düzelen varmı bilgisi olan yardım edin napacağımı şaşırdım artık
selinnnnnnnn Nehirrrrr53 hafif öksürük var günde 1,2kere o kadar ağır hastalığı geçti ondanmıdır acaba
melegim71 selinnnnnnnn ozaman hastalgin etkisi gecenlerde kizim hastalanmisti 2 ay oluyor hastaligi gecmisti hemen hemen 2 hafta istahi azalmisti cokta istahli bi cocuktu
acelyamm kavga ediyosa gazi vardir arkadasim. 2 aylik bebege 60 ml yeter bence yeni dogunca 1 aylik olana kadar eger mama verceksen max 30 ver demisti bana.
selinnnnnnnn acelyamm sadece mama değilkendi sütümü sağıp veriyorum çoğunlukla ama 140larda falan içiyordu şuan baya düştü