ceylan54 1,5 2 aydır kullanıyoruz. Zar zor içiyor bence çok sevmedi ama bilmiyorum. Kabızlık içinde tam kabızlık demeyeyim ama 2-3 güne bir aşırı koyu kaka yapıyor. Bugün sma ya geçtik bilmiyorum deneyip göreceğiz. Ama keçi sütlü iyi dediler bizede annem sütüne en yakın olan oymuş.