smyremr 3.cü aydan sonra hemen hemen hiç kalmadı 4. Cü ayda tamamen bitti benim uyguladığım etkisini gördüğüm şeylerden bahsedeyim size . Mama verirken veya emzirrken çocuğun tam yatar pozisyonda bırakmayın direk gaz doluşuyormuş yani biraz yukarı doğru olsun kucağınızda. Bir de biberonla verirken mamayı çalkalamyın içi hava dolmasın ve emziriyorsanızda memenin kahverengi kısmının hepsi çocuğun ağzında olsun hava yutmasın. Gaz çıkartırken koltukta oturup çocuğu bacağınızın üstüne yatırın ağzı yere yere baksın elinizi kubbe şeklinde yapıp aşağıdan yukarı hafifçe vurun veya aynı şekilde kucağınıza alıp aşağıdan yukarı aynı el hareketini yapın