suyolu Sevgili anneler kızım 8 aylık oldu kolundaki aşı yarası 2.kere kabuklandı ve düştü 2.si daha yeni düştü. Şimdi kırmızı kabarık o kısım. Şimdiye kadar iyileşmesi gerekmez miydi? Aşı tutmamış yada başka bir şey olabilir mi?
havvamete suyolu benim bebeğimde 8 aylık hala kırmızı ebeye sordum normal dedi aşı tutmuş işte dedi 🤷🏻♀️
merveatlaseymen suyolu bence normal 9aylık olduk hala kırmızı sanki yeni olmus gibi bizimde ası yerimiz
BBuseYY Zaten kızarıklık yada kabuk olmasa sıkıntı var demektir… hiç dokunmayın kendiliğinden düzelecek lif dahi sürmeyin