Merhabalar ben henüz 36 haftalık hamileyim normalde happymom kullanıyorum fakat şimdi tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum. Bebek alışverişimizde
1) süt sağma makinesi olarak ameda finesse çiftli elektrikli pompa almayı düşünüyoruz şuana kadar incelediklerimizin en iyi o görünüyor ve içimize de sindi fakat fiyatı 1100₺. Sizce bunu almalı mıyım yoksa lansinoh Philips vs de işimi yeterince görür mü? Sizler neler kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
2) silverette gümüş kapağı 350₺ küsür. Gümüş olması önemli olan ise diğer markalarda iş görmez mi? Silvernurse , silverina , silvermom markaları daha uygun görünüyor bunları kullananız var mı?