Smrhls bademcık ıntıhabı dedıler bana senelerce ıgneler antıbıyotıkler kullandım kucukken cok cektim bademcık tasından kendım 26 yasında çözdüm onuda baktm delık olmus dedm bune boyle kulak copuyle dokunmamla pıt dedı cıktı ordan bısey anneme dedm ınanmadı bana sonra arastırdım bademcık tasıymıs sonra gttım bı doktor buldm kbb dedı amelyat olcm dedm 1 ay sonra amelyat oldm 1-2 hafta cektim bogaz acısını gectı cok skur smdi hc bsym yok sdce faranjıtım azıyor soguklarda ama kolay hsta olmyorm 😏 atesı cıkarsa bogazı sıserse kulak copuyle dokunup bakabılrsnz acımyo zten doktorlar bılmyo genelde anrıbıyotık yazp gondrryo dua rdyorm ıyıkı sakat klmamısım smdiye kadr bosuna okdr sey kullnmsm dıyorm