tontonanne momm_ hayır hiç o tarafını düşünmemiştim hemde anlam ve enerji olarakta çok hoşuma gitmişti
btl35 momm_ babası Kağan istiyordu ben ise Kaan 😂 hastanede kimlik çıkarmak için gittiğinde son anda Kaan koyduk , oradaki hemşirenin de oğlunun adı bizimkiyle aynıymış sonra kaan oluverdi 😍😍