Mutlubirkz_8 Sürekli aglıyor , yemek yemıyor. Bu saate kadar kahvalyitı harıc bısey yemedı kasık uzatınca basını cevırıyor. 9 ay 20 gunluk .sinirden agladım...😰😰
Lilan Mutlubirkz_8 hasta olmasın? O yüzdende iştahı ve ağlaması olabilir. Kulağı fln ağrıyorda olabilir genelde yaygın bu ara
Rabiaustkat Mutlubirkz_8 benim gorumcemin kızı da öyleydi bir yemek yedirmeye üç dört kişi sirtlanirdik. Çok zordu. Bu aylarda öyle sanırım dis var büyüme atakları falan filan. Ama 1yasina girince biraz düzeldi sabır diyelim
Merveerenn O aylarda çok normal bizde öyleydik canını sıkma zorlama derim emzoriyosan emzir sadece eline salatalik ver mesela havuç falan onları yesin hem dış kasintisina iyi gelir bol bol da şu içir
Mutlubirkz_8 Merveerenn elıne elma salatalık verınce yıyor ama corba yogurt kasık tarzı hayatta yemıyor 🤕
Mutlubirkz_8 Lilan yok kulak degıl sanırım diş ust ıkı dişlerin yanındakı dısler kabarmış onlar galıba😿
Mutlubirkz_8 Rabiaustkat elı sureklı agzında salyası var ve benı ısırıyor kol bacak ne bulursa ama cok yoruldum gerçekten rabbım hepımıze guc versın🤲🏻