Kizlar benim 2 aydır süren bir lekem var kullandığım ilaç dolayısıyla 15 gün adetli 15 gün temiz olunduğunu biliyorum oruçtan 5 gün sonra kanamam oldu tutmadım şimdi kanamam durmuş leke tekrardan başladı kanama olduğu günü mü saymalıyım yoksa 15 günümün bitmesini mi