canssm memede uyuyorsa emerken uykusunu alıyordur, belki ondan uyumuyor. Ben de ilk zamanlarda sütüm yetmiyormdiye yanlışa düştüm, bebeğim aç kalır korkusuyla mama verdim, şimdi gerçekten yetmiyor sütüm. Meme+mama gidiyoruz 🥹 bence doktorunuzla konuşun, pes etmeyin deneyin. Daha çok yeni annesiniz, bebeğinizin midesi de şimdi küçüçücük. Azıcık emse bile yetiyordur ona.