Mervclk Yekta42 bizimki de 4 aylık mama sandalyesini almayı düşünüyorum e bebekte de ayni fiyata var diye duydum belki ordan alırım
Mervclk ozdenarda sizin aldığıniz daha iyidir sanırım ben de alicam zam falan yaparlar diye korkuyorum hemen alsam iyi olur
ozdenarda Can yok canım tam tamamı hiç boşluk yok sandalyenin içinde ben beğendim pazar sabaha karşı solemstm bugün daha sabahtan geldi
Hasret Yekta42 ya mama sandalyesi 60 liraymış da e bebek te baby plus diny mama sandalyesi de var oda 60 lira her ikisini düşündüğüm zaman e bebek tekini almak daha mantıklı geliyo bana
ozdenarda Mervclk benm kızımda beş aylık daha oturamıyo ama bidahki ay başlar diye aldm bende bide bime gidemem yetişemem diye bakamcm ona riske atmak istemedim uygun bulunca
ozdenarda DurununAnnesi yok canım gayet kullanışlı duruyor bence ben beğendim minderi de tam tamamı içine hiç boşluk falan kalmadı
Yenianne Tky58 Bimden alıcagınızs ebebek in kini öneririm daha kaliteli alt kısmı falan fiyat olarakda şimdi indirimde 59tl
Yenianne Tky58 😂😬iyi yapmışsınız ben bir aydır kullanıyorum 2gün önce kardeşimin dogacak bebeğine birde kendime ikincisini aldım cok memnunum
Mervclk ozdenarda bime yetismek imkansiz kac defa biseyler almak istedim kalmamış erkenden gittiğim hâlde yetişemedim bununla da ugrasmam zaten
ozdenarda Mervclk aynen canm kalmamstan ziyade bu tarz marketlerde genelde denk geldm önceden tanıdıklara ayrdklri için Bi çok ürün rafa çıkmıyor bile