Ahh 1 haftadır korkudan basıam agrılar girdi ya hamileysem die çünkü benmde 6 aylık bebeğim War bugün bi cesaret test yaptım negatif cıktı :)
Ben Eylül’de sezeryanla dogum yaptım 3.ayıma kdr ara ara kanamaların oldu sonra ayda 2kere adet gördüm sonraki 2ay aynı gün adet gördim ama bu ay hala olmadım bekliorum.1sene ye kdr düzensizlik oluomuş die okudum buradaki postlardan.