ceyceyyyyyyy 4 buçuk aylık bebeğim 4 gündür kaka yapmıyor normalde her gün kesin 1 2 kere yapardı ama 4 gündür hiç yapmadı zeytinyağı verdim yine yapmadı aşırı gaz çıkarıyor pis kokuyor ama kakası yok kaka yapmadığı için aşırı bi huysuzluğuda yok ne yapmalıyım
Yagmursnn ceyceyyyyyyy anne sütü alıyorsa 20 güne kadar normal huysuzluğu da yoksa çok bişey yapmayın bence şuan normal benim bebiş ek gıdada olmasına rağmen 3 4 bazen 5 günde bir yapıyor normal olduğunu söylüyor doktor
Babymomyy1 Aralıklı zeytinyağı verin ve huysuzlugu pek yoksa akışa bırakın takip edin olur arada sırada öyle