Kızlar benim bebeğim 3 aylık 5200 kilosu cevremdekiler zayıf diyo Aptamil mama da veriyorum günde iki defa fln. 2 aylıkken biberona alıştığı için emmeyi bıraktı bir aydır ben sağım yaparak anne sütü veriyorum . Zayıf olduğu için mamayi değiştirmek istiyorum biraz araştırdım sma evolvia birde golden goat iyiymiş . Ama bazılarına da pof kilo yapabiliyormus mesela kaşık mama fln bir yandan bebeğimin kilo almasını istiyorum bir yandan pof kilo alıp sağlıksız olmasını istemiyorum sizce ne yapmayliyim