Bebikoluhayatim Kızlar 1 ay 8 gün oldu doğum yapalı ama karnımdaki çizgi geçmedi ne zaman geçer acaba sizin ne zaman geçti ?
alparslan1_ Bebikoluhayatim benim oğlum 9 aylık neredeyse yeni geçti diyebilirim hele de erkek cocuklarında alttan uste bir çizgi oluyor direk duruyordu. Bünye meselesi burada okudum yıllar geçmis hala duranlar vardı. Ama benim gibi sürede de geçebilir.
Bebikoluhayatim alparslan1_ benimki kız , bu kadar uzun süreceğini bilmiyordum ama sorun etmiyorum geçecektir ☺️🙌🏻