cikolatacanavari Selam kızlar diş doktoruna gideceğim diş tellerinin lastikleri değişecek ama ekstra bir şey yapacak mı bilmiyorum orucumu her zaman tutuyorum aksatmamaya çalışıyorum niyet etmesem doktordan çıktıktan sonra etsem bir şey olur mu
balinayakafaatanhamsi cikolatacanavari bildiğim kadarıyla öğle vaktine kadar niyet etmeniz gerekir. Dağa sonra edilsede olmaz. Eğer randevunuz öğleden önceyse niyet i öğlene kadar yetistirin. Öğleden sonraysa ve oruc tutmakta istiyorsanız. Doktora işlem öncesi söyleyin orucum diye. Ona göre ilaç vs. Sıkmasın. Yada arayıp sorabilirsiniz gitmeden.
Gizemli_x Ben de geçen gittim ve oruçlu gittim. Zaten orucun amacına göre anlarsınız. Karın doyurma ya da başka bir niyete girmiyor. Kazara bir şey olsa bile siz istemeden olduğu için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ki değişimmiş sizin zaten