gktrkgklp Merhaba anneler bebegim 4.5 aylık anne sutuyle besleniyor sadece kilo alımı gayet iyi dedi doktor ama sagmaya kalktığım zaman çok çok az cikiyo dis yaptırıyorum sağmam lazım ama olmuyo nasıl yapicam bilmiyorum fikir verebilecek olan var mi acaba
askbebegimmbenim gktrkgklp bende ilk defa sağım yaptım emzirdikten sonra 30 CC çıktı iki göğüsten morelim çok bozuldu daha da sağım yapmıyorum valla canım. Kilo alımı da çok şükür normal
refresher gktrkgklp genelde diş yaptırırken yapılan anestezinin emzirmeye engel olmadığı söyleniyor ben kanal ve dolgu yaptırdım dişçim emzir dedi hatta Osman gönülal a da sormuşlardı sezaryende verilen anesteziye rağmen doğumdan çıkarçıkmaz emzirmeye başlıyorsunuz tabi emzirebilirsiniz demişti
zmiraymom askbebegimmbenim emzirdikten sonra sağım yaptığınızda o kadar çıkması bile iyi bebek göğsü boşaltıyor sonuçta emdikten 2-3 saat sonra sağarsınız o zaman istediğiniz miktarda süt çıkar. Birde sağma makineleri bebeğin emiş gücü kadar kuvvetli ve özel değil ☺️
gktrkgklp refresher benim.doktorumda 2 saat emzirme dedi cocuk doktorumuzda işlemden sonra ilk sütü sağ dok dedi 🤷♀️