2 yaş sendromu inkar edilemez ki var neticede çocuk için çok büyük bir sıçrama. Fakat sendromdur geçer diyip tamamiyle sabır göstermek yerine bu davranışları geçirmek için adımlar atılmalı ısrarla bu durumların doğru olmadığı anlatılmalı anlatsak da devam ediyor diyen olacaktır edebilir önemli olan sizin istikrarla doğruyu göstermeniz aman nasılsa geçecek dediğinizde davranışlar büyür, çocuk bir şeyin yanlış olduğunu kendi bilemez. Ama öğrenir. Biz ne kadar ilgili sevgi dolu olsak da bir yerde gördüğünü kopyalar dolayısıyla çayıra salmak yerine çayırı kontrol altına almaya ve yabani otları kabullenmek yerine çiçekler ekmeye çalışmak gerek naçizane :)