alpikooo Ne gibi faydasını gördünüz özellikle süt arttırır mı 6 ay oldu doğum yapalı azdı sütüm daha da azaldı arttırma konusunda yardımcı olur mu acaba?
alparslan1_ alpikooo ben içtiğim gibi süt akıyordu resmen ki damla damla sütüm varken. Bence kullanın kesinlikle. Bir de bestlak damla. O da hemşirelerin önerisiydi arttırıyor Allahın izniyle
Lylozzd alpikooo ben çok etkisini gördüm ilk başta günde 6 tane kullandım 1 ay sonra falan 4 e düşürdüm sonra sadece gündüzleri 2 veya 3 kez içmeye başladım gece zaten sütüm oluyordu. Genelde emzirdikten sonra yeni süt üretimini tetiklemek için içtim
ahmethamza alpikooo bende içiyorum faydası da var. Kokusu çok kötü günde 2 anca içebildim kocaman şişe gözümde büyüyor ama faydası var işte. Bestlak damlayı da dogum yaptığımdan beri kullaniyorum mevcut sütun devamlılığı için ama arttırma olmadı onda.
Alisinannesi2112 Bende içiyorum sabah 3 akşam 3 stüm şefaftı beyazladı bestlakla beraber kulanıyorum omu artırdı yoksa bestlakmı bilmiyorum ama bide öğlenleri keçi sedef otu kaynatıp içiyorum destek amaçlı
Kuzeysmom_ Alisinannesi2112 doktor kontrolünde mi kullanıyorsunuz yoksa direkt eczaneden alabiliyor muyuz ve içeriği b12 mi ?
Alisinannesi2112 Kuzeysmom_ içeriğinde bira mayası var doktora sormadım ben sütüm kesilince çare ararken buldum bi yan etkiside görmedim trendyoldan aldım
alparslan1_ alpikooo artar Allahın izniyle. Günde 3 kere 2şer tane aç veya tok farketmeden düzenli içersen olur inşallah. Yetmezse bestlak da kullan yanında. Bir de çok bol su iç. 🌺
alparslan1_ biricikoglumm benim eczacı tanıdığım da 6 tane dedi normaldede öyle içiliyor. 2şer 2şer gunde 3 kere