Masal05ozge Aptamil gaz yapıyor olabilir bu arada, ilk zamanlar bende denemiştim. Gazlı bebekler için özel mamalar var. Biraz kocakarı işi olacak ama ben bebeğime hakiki yarım çay kaşığı zeytinyağo veriyordum. Bir de youtubede gaz masajları var. Dilerseniz bulamazsanız ben size de atabilirim. Eşim o masajları yapardı. Nasıl cıkarırdı gazı şaşardım.