Amacım.asla kıyaslamak değil . Tabiki her bebegin huyu suyu gelişimi farklı. Yalnız benim sizlere birkaç sorum olacak arkadaşlar. İkizlerim var biri erkek biri kız. Kizda herhangi bir sorun yok ama erkekte bir durgunluk halsizlik var sanki. Bir tarafına donuyor ama bir süre sonra yorulup yüz üstü yatıyor öyle. Babildama vardı artık yapmıyor. Sonn10 gündür sanki hasta gibi anlamadım..dik durma falan tam değil henüz oturmaya da hazır değil destekli oturttugum zaman da devriliyor. Bazen neşeli bazen hatta çoğunlukla durgun. Bugün fark ettim hafiften sesi bozulmuş acaba boğazı mi agiriyor diye düşündüm bilmiyorum l. Uykuları da kısa özellikle gece çok ağlayarak uyaniyor. Bilemedim ben mi kuruntu yapıyorum yoksa Allah korusun bu çocuğun bi seysi mi var diye düşünmeye başladım l. Lütfen bu aylardaki anneler yorumlarinizi alabilir miyim ?