arden24 bi hemşire bana eğer bebek aç veya susuz kalırsa bıngıldağı çöker demişti. Bende denedim baktım uyandıgı zamanlar çöküktü emzirirp mama verip yada su içirdiğimde normale dönüyordu. Atmasıda normal nabız gibi düşün demişti. Benim oglum 7 aylık olmak üzere hala atıyor 😊