Bal38 en çok düşündüğüm konulardan biriydi ben bilmiyordum 1 yaşından önce kesilmesi gerektiğini daha önce de bir defe denedim ama avaz avaz ağladığı için sanirin o gece daha pes ettim çünkü hiç uyumamisti bende ozaman 4,5 aylik falan hamileydim🤷 şu an 6.aydayim neyse ya şöyle birşey varki hicbirsey yediremiyorum çocuğa ne kahvaltı ne bisy ver eline hazır kuru yesin ekmek ister yarım ekmek içini gömer kabız oldu onun arkasından grip oldu ağır 1 2 günü atlattık gribin vermicem dedim yetr hastaydı zaten yanımızda uyutuyodum o ara yine biberon vardı yanımızda sonrasında yanımızda yatarkenki diğer süreçte de nasil olsa hasta yanımızda yeri dalabiliyo uykuya ben biberonlu kestim yeri geldi ağladı piş piş la döndü uykuya sonra dedim bu seferde yanımızda yatmaya alisicak gece ağladıkça ben kalkıp yanına gittim pis pisla tekrar daldı uykuyo yani şöyle soyleyim assa yukarı 10 günde kestik tamamen kestik diyemem ayakta sallanmayi sevmiyor ama uykuyada biberon la geçebiliyor bu yüzden hala bu süreçte sallıyorum çok az bı miktar yapıyorum mama onuda vermiyorum 2 3 gece oluyo sıkma portakal suyu na taktı biberon da kalanı da birakmiyo elinden onuda yanına koyuyorum bundan sonraki süreç onuda suya çevirmek olcak inşallah 🙏