Meraba kızlar 5 günlük taze anneyim. Kızım emiyor ama doymuyor doğduğu günden beri günde 1 kez çiş yapıyor doğdugu gün dışında da kakasını hiç yapmadı. Sürekli ağlıyor gece hiç uyumuyor ağlama krizine giriyor emerkende ağlıyor herkes sürekli bu cocuk aç deyip duruyor 😥 Dün doktor mama takviyesi verelim dedi. Bugün mama başladık biraz sakinledi sanki tuvaletini de yaptı. Genel durum bu. Bir de emzirirken özellikle sol gögsümde ağlıyor emmek istemiyor sıkıyorum süt var ama ağlıyor sağ gögsümde öyle bir sıkıntı olmuyor. Ama sağ gögsüm sola göre daha dolu. Sık emzirmeye çalışıyorum baya da uzun emiyor aslında. O ağlayınca bende cok üzülüyorum ne yapmam gerek hem sütümün artması için hemde sol gögsümü de emmesi için? Bir de gögüslerim yara oldu lansinoh ayva çekirdeği falan kullandım malesef etki etmedi başka ne önerirsiniz?