Bebeğim 4 aylıkken işe başladım. Halası bakıyordu ama bi ay öncesine kadar. Zor geldi sanırım artık bakmak istemiyor. Bende bu nedenle işten ayrılacaktım fakat iş yerim bana ücretsiz izin verdi. 2 mayısa kadar çalışmayacağım. Bebeğim şu an 11.5 aylık . İşe başladığımda yaşını geçmiş olacak. Kreşe vermek istemiyoruz. Bakıcı arayışındayız. Nelere dikkat etmem gerekiyor. Çalışan anneler yardımcı olabilir misiniz.