oglumherseyim_ Kızlar bu mamayı kullanıp memnun kalan var mı benim bebeğim ağzına sürmedi 400 TL Çöp oldu
lilosbebek oglumherseyim_ biz kullanıyoruz keçi sütlü olduğu için diğer mamalara göre kokuyor ama benim oğlum seviyor başka mama varsa ikisini karıştırıp verebilirsiniz arkadaşım öyle yapmıştı
kbrsensoy oglumherseyim_ bebeğim inek sütü alerjisi olduğunda kullanmıştık çok kokuyor bebekler o yüzden sevmiyor maalesef
kbrsensoy oglumherseyim_ bebeğiniz çok küçük değil ise içine 1 çay kaşığı organik elma veya üzüm pekmezi ilede tatlandirabilirsiniz doktorumuz önermişti
AEgemm oglumherseyim_ biz kullanıyoruz 3 aydır severek içiyor hem de kilo alımı falan da gayet iyi ama ilk defa kullanıyorsanız istemeyebiliyor bir daha teklif edin ama tabi her bebek aynı değil biz de aptamilin reflü mamasını almıştık 800 tl sanırım bizim de o çöp oldu