Bunu yasayan var mı ? Test yapmadım henuz. Adetim gununde geldi kirmizi ve puturlu. Cok adet olmam zaten ama olacagi gunden bi gun once agri kesici icmistim. Ilk gun geldi aksamina kesildi ertesu sabah bas agrisindan bi daha agri kesici ictim. Kesik kesik ara ara geldi kanamam fakat bunlar olduktan sonra belim agrimaya basladi. Sezeryandan kalma adet suresinde hep olurdu fakat kesilmiyor bel agrim surekli agriyor. Sizce hamilelik olabilir mi ? Birde kizlarim belimin ustunde zipladi cok adetimin ilk gununde yada bi sakatlık mı ? Sizce ? Kalcama dogru inen bi agri bacaklarimda da var aynı agridan