Bugün Oğlumu 1 yaş kontolüne götürdüm (10 aylık) en önemli değeri b12 ve demiri çok düşük çıktı morelim çok bozuk bir çanta ilaçla eve döndüm kızlar ve üstelik ilaçlarda ağır ilaçlar gibi geldi b12 için haftalık iğne yazmış doktor dodex diye bilen var mı bu ilacı ?? Demir eksikliği için de ferruh ve vitamin şurubu yazmış bir ölçek vericekmişim bir kapak mı olıyor yani onu anlamadım