Kızlar dün dr deydik. Bu gece itibariyle 4 ay 1 günlük olduk. Dün dr den geldik sıkıntı yok vs cocuk cıldırdı. Ne uyudu ne yedi. Gece sürekli meme ama sürekli. 15 dk da bir uyanma. Delircem. Dr demişti 4-6 ay zordur diye ama kafayı yedim ya. Sabah 8 den beri 3 kez uyudu o da toplam 1,5 saat. Hep huzursuz hep ağlıyo. Duş aldırdık bana mısın demedi. Sadece eşimin kollarında ayakta dolanarak uyuyor. Az evel uyudu. 🤦🏻♀️sizlerin nSıl geçiyor?